2015-03-23

Wielkanoc w złocie - DIY

Nigdy , nie mów nigdy! Znacie to powiedzenie ??  Ja stanowczo powinnam się go trzymać. Jest mi ono bardzo bliskie jeśli chodzi o kolory, które lubię, bądź nie. Jako mała dziewczynka wymykałam się schematom i nigdy nie lubiłam różu i złota. Duża ilość błyskotek też nie była moim ulubionym stanem rzeczy. I byłam pewna,że NIGDY nic różowego nie założę i w domu mieć nie będę ;) To był nawet temat żartów wśród moich koleżanek. Parę lat temu zaskoczyłam samą siebie wprowadzając trochę różu do garderoby. Choć mówiłam sobie - to nie róż, to kolor sorbetu malinowego ;)  Ale ile można się oszukiwać i określać kolor nazwa owocu ;)  Zaakceptowałam prawdę. Lubię różowy.Jednak nie wszystkie odcienie i tylko w dobrym towarzystwie innych kolorów. O ! I to ważne. Bo odkąd prowadzę bloga i robię więcej zdjęć aranżacyjnych i szperam na pinterest  i bawię się kolorami itp wiem, że nie ma brzydkich kolorów. Jeśli wydają nam się brzydkie, to tylko dlatego, że są samotne lub w złym towarzystwie. Tak jak my- samotne lub w złym towarzystwie też kiepsko wyglądamy ;)  I właśnie tak zaczęłam przekonywać się do złota.  Pierwsze tego objawy miałyście już w aranżacji stołu na Boże Narodzenie. Złoto w towarzystwie bieli i zieleni. Kolejny przebłysk- złoto w towarzystwie pasteli w sesji pięknie JEST! dla Pure Passion Magazine.

Dziś pokażę Wam złoto w dwóch wydaniach. W kompozycji w naturalnych barwach- bieli i beżu i bardziej stylowych i eleganckich - bieli i czerni.


Jak wprowadzić złoto do Wielkanocnych ozdób ? Ja zrobiłam to ozdabiając jajko złotymi grochami.



Z taśmy klejącej ze złotym brokatem ( tiger) wycięłam dziurkaczem kółka. Następnie odkleiłam papier zabezpieczający i przykleiłam na jajko :)




Bardzo proste i jakże efektowne DIY. Możemy też zakupić złotą farbkę lub flamaster i pomalować jajko we wzór jaki chcemy :)  Pełna dowolność.


I jak widzicie kolory, które wykorzystałam na Boże narodzenie w innych proporcjach  sprawdzą się też na Wielkanoc ;)


Mój kolejny pomysł to kura znosząca złote jaja!! No dobra wystarczy normalna kura i normalne jaja.. i złota farba  w spray-u. Czarna też się przyda bo ze złotem i bielą świetnie się komponują :) 


Z jajka zrobiłam wydmuszkę i nabiłam na patyk od szaszłyków. Przydaje się pudełko kartonowe do takiego malowania.  




Najpierw trzymamy jajko blisko dna i obracamy malując farbą. Potem kładziemy na rogu pudełka i zostawiamy jajo do wyschnięcia. Od czasu do czasu polecam przesuwać patyczkiem. Gdy zaschnie farba i będziemy chcieli wyjąć patyk, nasza wydmuszka może popękać. 


Wielkanoc ze złotem w eleganckim wydaniu. Biel i czerń do towarzystwa :) 


Jajka przeszły szczegółową kontrolę jakości przez małego Y ;)







Złoto możemy wprowadzić w małych akcentach np sadząc kwiaty cebulkowe w złotych kubeczkach :) 


Złoto i róż moje dwa  nie zbyt  lubiane w dzieciństwie kolory, z bielą zyskują w moich oczach  :D 



Kolejny pomysł na małe DIY i wprowadzenie złotych akcentów to obrazek z washi tape i szablonu królika ;) Pomysł banalnie prosty a efektowny  :) ( stanowczo w tym roku Wielkanoc jest u mnie  zdominowana przez  króliki ;) ) 




Kontrola, czy nic w środku nie chlupie ;) 


Pomysłów na pudełka z jajkami w sieci jest na prawdę dużo :) Zainspirowało mnie to do zrobienia mojej wersji w ramach  hasła "złoto na Wielkanoc" ;) 


Pudełko oczywiście pomalowane jest złotą farbą w spray-u :) 




Yosiel wspominał jajecznicę, którą mama mu wydmuchała ;) sprawdzał czy na pewno wszystko wylądowało na patelni  ;D



I jak , przekonałyście się do złota na Wielkanoc ?  Jeśli nie, to jeszcze kilka kadrów z sesji o której ciągle wspominam , czyli pięknie JEST! dla Pure Passion Magazine  :) 


Na sesji pięknie JEST! jedno z kolorowych  jaj było obklejone złotkiem dekoracyjnym. Nie starałyśmy się całkowicie zakryć skorupki. Wychodzący spod spodu kolor nadawał fajnego efektu starej łuszczącej się farby :)







Jak dla mnie w każdym towarzystwie kolorów o których wspominałam złoto traci na swoim przepychu i kiczu, za które go tak nie lubiłam. Dzięki dobremu towarzystwu oswoiłam ten kolor.Może i Wam się uda ?


Iza 

52 komentarze:

  1. ale świetne! pomysł z patyczkiem - tak!!:D chyba ściągnę trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, po to są blogi ,żeby z nich ściągać pomysły :D

      Usuń
  2. Rewelacyjne! A moje będą miedziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super! miedz jak złoto ! tez w tych zestawach byłoby jej dobrze :D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten złoty kolor, najbardziej pudełko pomalowane na ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerń biel i złoto bardzo mi się podobają w wersji wielkanocnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D i pasowałoby do twoich cudnych wnętrz :D

      Usuń
  5. już wystarczy. już mam mętlik w głowie, na co się zdecydować.... cuuuudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no dobra, to już chyba na tyle w tym sezonie ;) pozniej tylko pokaze ja było na swietach u mnie ;) ok ? i w miedzy czasie jakiej pojedyncze migawki :D

      Usuń
  6. Iza, złote jajko - świetne!
    Yosiel już jest już takim dużym chłopcem. Jak to się stało? ;) Czas szybko leci... tak jak mówią najlepiej widać to po dzieciach :)
    Na moim blogu wkrótce też pojawi się pewne złote jajko projektu pewnego designera. Także już dzisiaj serdecznie zapraszam! :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasia :D z twoich ust to duzy komplement :D
      A dzis juz drugi raz slyszę jaki Y duzy juz i jak ten czas leci ;))
      zajrzę na bloga na pewno
      :D
      zawsze zagladam nei zawsze zostawiam slad
      sciskam mocno !

      Usuń
  7. Świetne pomysły !!!! Muszę wypróbować u siebie zwłaszcza ten ze złotymi kropeczkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w tym poście.
    Tak pieknie, zachwycajace ze niby proste, a jednak malo kto wpokusilby sie o zrobienie takich pisanek!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumienię się :) dziękuje bardzo za te słowa :D

      Usuń
  9. No dobra... postanowione! Maluję jajka w tym roku farbą w sprayu :) I sadzę rzeżuchę w skorupkach! Obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pamietaj o pudelku kartonowym :D ja uwielbiam rzezuchę posadzona w dziwnych miejscach ;)

      Usuń
  10. Heh z tym dziurkaczem to super pomysł.Ja w ten sposób zrobiłam czarne kropki z foli tablicowej na wydmuszkach tu http://thirdfloorno7.blogspot.com/ ,natomiast twoje czarne najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza cudowne kadry...ja ze złotem nie mam problemu, gorzej z różem ;-). Twój Synek już taki duży, co chwilę większy ;-) ale przecież tak ma być ;-). Kadry z jajecznym pojemnikiem wymalowanym na złoto bardzo mnie urzekły...cudne ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ale widziałam ze sie przeprosiłas z rozem na swieta ) a młody rośnie jak na drożdzach po nim widze ile lat bloga prowadze bo jest młodszy od niego nie całe 3 msce ;))

      Usuń
  12. Uwielbiam Twojego ASYSTENTA:) Pomysły też masz fajne ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. zaskakująco, ale pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam dodać ciut srebra do naszej Wielkanocy, ale teraz zaczynam się wahać!
    Złoto w Twoim wydaniu prezentuje się zaskakująco pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie chciałam nikomu zmieniac planów O.o ale jesli sie spodobało złoto po tym poscie to mi miło :D

      Usuń
  15. pięknie, to chyba moja ulubiona wersja zaraz po naturalnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D o zloto bym cie nie podejrzewała ;) to chyba przez tą czerń ;p

      Usuń
  16. Oj ta wersja wielkanocna skradła moje serce! Zdecydowanie biel i czerń nie musi być nudna, jak niektórzy twierdzą...Obok królika origami, to dla mnie najlepsze propozycje na święta :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. hahah ja wiedziałam ze złote jajka to każdy by chciał ;p

      Usuń
  18. Ja również przekonałam się na stare lata (haha, całe 27 ;)) do złotego koloru. Kiedyś jak widziałam złote trampki to mnie odwracało, a teraz chciałabym takie mieć, bo ze stonowaną resztą dodatków, można stworzyć całkiem niezłą stylizację ;) W mieszkaniu natomiast jeszcze nie próbowałam ze złotem eksperymentować :) Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj jak ty młodziutka jestes ;p ja w ubraniu złoto tak delikatnie probowałam wprowadzic przez lekko złotawe baleriny.. ale w sklepie pasowały a potem sie skurczyły ;) i tak sobie lezą .. i czekaja nie wiem na co ;)

      Usuń
  19. Rzadko kiedy zakochuję się w DIY. Jeszcze rzadziej w Wielkanocnych. To skradło moje serce, naprawdę. Muszę kupić spray.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja oswoiłam złoto na Boże Nardzenie. Wyszło chyba całkiem do rzeczy, na Wielkanoc jednak sobie odpuszczę. U Ciebie wyszło naprawdę sampatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Izo :) złoto fajnie wygląda w jajecznych dekoracjach szczególnie z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana a czy te białe jajka to plastikowe są? Bo szukam takich i nie wiem jakie i gdzie kupić. Wszędzie są styropianowe, a wydaje mi się że lepsze plastkowe?

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś do złota od lat się u siebie nie mogą przekonać. Ale u innych tak pięknie się prezentuje - jeszcze te Twoje zdjęcia! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam do Ciebie zaglądać! :-) Niby wszystko już człowiek widział, a Ty zawsze pokazujesz coś nieoczywistego. Świetny pomysł z wykorzystaniem złota i czerni na Wielkanoc - za chiny ludowe sama bym na to nie wpadła! :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo efektownie. Proste bling bling pasuje! Pomysł na malowanie na szaszłyka jajecznego to jest patent do zapamiętania. Ja w złocie nie gustuję, ale nie powiem nigdy, jak słusznie podkreśliłaś "nigdy(..)". Sama pokusiłam się o miedź i będę działać po weekendzie. Spokojnej nocy,pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo, bardzo, bardzo :)))) mi sie podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ pięknie. szkoda, że tak późno trafiłam na ten post, gdzieś mi uciekł. Z pewnością za rok skorzystam z pomysłu. Też nie trawiłam różu, złota a nawet koloru żółtego, ale z czasem, nie wiem, kocham te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglada przepięknie! Poszukuje złoty spray na który światło będzie się tak ładnie układać czy mogę prosić o nazwę tego który Pani użyła, przetestowałam już 3 rodzaje i żaden nie ma takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)